FORUM | BeyazHacker.com

Beyaz Hacker Forum web sitesine hoşgeldiniz. Chat, konu açma, üyeler ile birebir irtibat ve daha destek için lütfen üye olun.

yardımcı olabilirmisiniz arkadaşlar

benj4m1n

Asteğmen
Katılım
17 Ocak 2021
Mesajlar
29
Tepkime puanı
5
Puanları
3
iyi akşamlar arkadaşlar. sizden bir ricam vardı. ben kalı 2020.4 sanal makine olarak kurdum ancak birden bire internette sorun yaşamaya başladım. natwork adaptörü britget yaptıgımda internetim çalışmıyor. natwork adaptörü nat veya host only yaptıgımda internet geliyor bu seferde işlem yapamıyorum bilgisi olan arkadaşlar yardamcı olabilirseniz sevinirim teşekkürler:)
 

behlülkansız

Asteğmen
Katılım
2 Nis 2021
Mesajlar
82
Tepkime puanı
48
Puanları
18
iyi akşamlar arkadaşlar. sizden bir ricam vardı. ben kalı 2020.4 sanal makine olarak kurdum ancak birden bire internette sorun yaşamaya başladım. natwork adaptörü britget yaptıgımda internetim çalışmıyor. natwork adaptörü nat veya host only yaptıgımda internet geliyor bu seferde işlem yapamıyorum bilgisi olan arkadaşlar yardamcı olabilirseniz sevinirim teşekkürler:)
kurulum esnasında nat yap. kurduktan sonra işlem yap bunu denedin mi ?
 

behlülkansız

Asteğmen
Katılım
2 Nis 2021
Mesajlar
82
Tepkime puanı
48
Puanları
18
bunu da denedim ama sonuç aynı. Bir kaç defa yeniden kurdum degişen bişey olmadı
kali linux kullanma ya ben nefret ediyorum. Her şey de bi hata alıyorum aynı işlemi bir de parrot da dene. Bide benim bir sorum olacak ya acaba hala cyborg hawkı kullanabiliyor muyuz?
 

AnonimTM

Asteğmen
Katılım
13 Mar 2021
Mesajlar
95
Tepkime puanı
42
Puanları
18
BEHLÜL KANSIZ sana bir ricam olacak hakkops yada baska bir keylogger sende varsa bana s6.dosya.tc sitesine yukleyerek bana verebilirmisin cevap bekliyorum
 

AnonimTM

Asteğmen
Katılım
13 Mar 2021
Mesajlar
95
Tepkime puanı
42
Puanları
18
Если вам понравилась эта короткая статья, и вы хотели бы получить подробности, касающиеся купить билеты онлайн официальный сайт москва питер i, умоляю вас посетить наш собственный веб-сайт.
Эй, приятель, ты рекламируешь? Или вы изучаете то, чего не знаете на форуме?
 

behlülkansız

Asteğmen
Katılım
2 Nis 2021
Mesajlar
82
Tepkime puanı
48
Puanları
18
bu aralar ara verdim çünkü daha hdd sata kutum gelmedi. Gelirse onunla tekrardan başliacm.
 

benj4m1n

Asteğmen
Katılım
17 Ocak 2021
Mesajlar
29
Tepkime puanı
5
Puanları
3

AnonimTM

Asteğmen
Katılım
13 Mar 2021
Mesajlar
95
Tepkime puanı
42
Puanları
18
uzgunum gec cevap yazdıgım ıcın pc nın cpu ısı derecesi yukselmis biraz dinlendirdim
 

AnonimTM

Asteğmen
Katılım
13 Mar 2021
Mesajlar
95
Tepkime puanı
42
Puanları
18
BEHLÜL KANSIZ su anda elinde windows icin trolan olusturma programi varsa yollarmisin
 
Üst